شنبه 6 مرداد 1403


سمینارهای تخصصی

تمامی استادان، پژوهشگران و دانشجویان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه­های سراسر کشور به ویژه آن دسته از عزیزانی که به فعالیت­های بین­ المللی علاقمند هستند میتوانند نتیجه تلاشها، تجارب ارزنده و دستاوردها و پژوهش­های جدید و منحصربه ­فرد خود را به ویژه در زمینه ­های مرتبط با مباحث روز در حضور طیف وسیعی از شرکت­ کنندگان کنفرانس ارائه نمایند.
به این منظور دبیرخانه همایش بین ­المللی پروین اعتصامی در نظر دارد علاوه بر برپایی نمایشگاه تخصصی فرصت­ هایی را در قالب سمینارهای تخصصی و جلسات پرسش و پاسخ در اختیار استادان و دانشجویان و پژوهشگران قرار دهد تا ضمن آن در زمانی مناسب و در جمع حضار علاقمند و مدعوین فعالیت­ های خود را شرح دهند و با شرکت­ کنندگان همایش تماس مستقیم و پایدار برقرار نمایند.
با توجه به محدودیت در برگزاری سمینارهای تخصصی از علاقمندان دعوت می شود برای استفاده از این امکان با دبیرخانه همایش تماس حاصل فرمایند. بدیهی است در صورت اتمام مهلت تقاضای برگزاری سمینار، درخواست ­های جدید غیر قابل پذیرش خواهد بود. بنابراین خواهشمند است هر چه سریعتر نسبت به رزرو سالن مورد نظر خود اقدام نمایید. فرم اعلام آمادگی برای برگزاری سمینار تخصصی در اولین همایش بین ­المللی پروین اعتصامی (pdf) به پیوست تقدیم می گردد.